Zapraszamy do pracy w Centrum Nowych Kompetencji Sp.zo.o. (CNK).
Poszukujemy osoby do aktywnej obsługi klienta B2C i B2B. Centrum Nowych Kompetencji prowadzi specjalistyczne centra szkoleniowe zlokalizowane w Gdyni i w Gdańsku. Specjalizujemy się w szkoleniach i kursach zawodowych i jako jedyni wykorzystujemy innowacyjne symulatory w technologii VR i AR (wirtualna i rozszerzona rzeczywistość).
Branża: szkolenia i kursy zawodowe
Specjalizacja: branża portowa, offshore, logistyczna, transportowa i budowlana
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wymagania i zadania:
Oferujemy:
Miejsce pracy: Gdynia, Gdańsk
Zapraszamy do składania aplikacji.
CV z aktualną klauzulą prawną, prosimy przesyłać na e-mail: office@cnkom.pl
W tytule wiadomości prosimy o wpisanie „Aplikacja na stanowisko - Specjalista ds. Obsługi Klienta”
Zaaplikować możesz także z pomocą narzędzi na LinkedIn: https://www.linkedin.com/jobs/view/2901724010