• Polski
  • English
2022-02-07

Praca dla Specjalisty ds. Obsługi Klienta

Zapraszamy do pracy w Centrum Nowych Kompetencji Sp.zo.o. (CNK).

Poszukujemy osoby do aktywnej obsługi klienta B2C i B2B. Centrum Nowych Kompetencji prowadzi specjalistyczne centra szkoleniowe zlokalizowane w Gdyni i w Gdańsku.  Specjalizujemy się w szkoleniach i kursach zawodowych i jako jedyni wykorzystujemy innowacyjne symulatory w technologii VR i AR (wirtualna i rozszerzona rzeczywistość).

Branża: szkolenia i kursy zawodowe

Specjalizacja: branża portowa, offshore, logistyczna, transportowa i budowlana

Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wymagania i zadania:

  • doświadczenie na przedmiotowym lub podobnym stanowisku;
  • umiejętność obsługi klienta i sprzedaży;
  • umiejętność obsługi programu typu CRM;
  • biegła obsługa komputera, programów i sprzętów biurowych;
  • umiejętność obsługi kanałów Social media;
  • umiejetność organizowania przepływu informacji i dokumentów;

Oferujemy:

  • atrakcyjną pracę wśród zgranego zespołu i w szybko rozwijającej się innowacyjnej firmie;
  • praca w komfortowych warunkach biurowych z pełnym niezbędnym wyposażeniem;
  • atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od wyników pracy;
  • niezbędne narzędzia pracy;

Miejsce pracy: Gdynia, Gdańsk

Zapraszamy do składania aplikacji.

CV z aktualną klauzulą prawną, prosimy przesyłać na e-mail: office@cnkom.pl

W tytule wiadomości prosimy o wpisanie „Aplikacja na stanowisko - Specjalista ds. Obsługi Klienta”

Zaaplikować możesz także z pomocą narzędzi na LinkedIn: https://www.linkedin.com/jobs/view/2901724010

menuchevron-down-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram